Запрошуємо до наукового гуртка!
З жовтня 2024 року відновить свою роботу науковий гурток «МАТЕМАТИКА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ВОДНОГО ТРАНСПОРТУ» на базі кафедри природничо-наукової підготовки, науковий керівник – доцент, к.ф.-м.н. Зоріна Ірина Анатоліївна.
Засідання гуртка проходять раз на місяць (конференція Zoom).
Ми розглядаємо математичні задачі прикладного, професійного та побутового змісту, заглиблюємося в деякі розділи математики, які не надто часто вивчають в освітніх закладах, розв’язуємо задачі, які виникають у повсякденному житті, опановуємо естетику математичного пошуку.
Записатися для участі можна за телефонами 050-743-94-64 (+Telegram) або 063-347-45-11 (+Watsapp, +Viber)
Шановні курсанти та студенти!
Запрошуємо Вас до участі у ХІV Всеукраїнській студентській науковій
конференції «Сучасні проблеми морського транспорту та безпека мореплавства» яка,
відбудеться 21 листопада 2024 року.
Мета конференції:
Створення сприятливих умов для розвитку та реалізації творчих здібностей
курсантів та студентів, залучення їх до активної науково-дослідної, пошукової
діяльності в процесі навчання у вищому навчальному закладі, участь у вирішенні
актуальних науково-педагогічних, гуманітарних та науково-технічних проблем.
Тематичні напрями конференції (секції)
Інформаційний лист
- Експлуатація водного транспорту.
- Безпека мореплавства.
- Екологічна безпека та захист навколишнього середовища при експлуатації суден.
- Суднові енергетичні установки, та ресурсозберігаючі технології.
- Компетентнісний підхід у підготовці фахівців морського транспорту
27 вересня 2024 року в Херсонській державні морської академії відбудеться:
II Міжнародна науково-практична конференція «ТРАНСПОРТ, ПОРТ, ЛОГІСТИКА, БЕЗПЕКА: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ»
із публікацією у збірнику матеріалів конференції (електронний збірник)
Секції конференції:
Секція 1. Менеджмент логістичних систем.
Секція 2. Економічне забезпечення розвитку транспорту та транспортних систем.
Секція 3. Інтелектуалізація порту.
Секція 4. Управління екологічною безпекою транспортних потоків та роботи порту.
Секція 5. Правове регулювання безпечної експлуатації транспорту.
Форми участі у конференції:
заочна – публікація тез.
Запрошуємо Вас до участі на ІV міжнародну науково-практичну конференцію PSDMI-2024
“ПРОБЛЕМИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ МОРСЬКОЇ ГАЛУЗІ“
Напрямки роботи конференції:
- інформаційні та інтелектуальні засоби на морському транспорті;
- автоматизація керування морським транспортом та автономні судна;
- системи підтримки прийняття рішень операторів морського транспорту;
- безпека життєдіяльності в морській галузі та морська екологія;
- економіка морського транспорту: стан та перспективи розвитку;
- людські ресурси морської індустрії та вплив людського чинника;
- менеджмент ризиків морських перевезень та логістика;
- проблеми енергоефективності та ресурсозбереження на морському транспорті;
- сучасні підходи у підготовці фахівців морської індустрії для її сталого розвитку.
Інформаційний лист
Важливі дати:
До 4.11.2024 – подання заявки та тез доповідей.
11.11.2024 – повідомлення про включення доповіді до програми конференції та надсилання запрошень учасникам.
Реєстрація учасників конференції – 28.11.2024 р. о 09.45.
Місце проведення конференції – м. Одеса, вул. Канатна 99
Просимо надсилати тези на конференцію:
e-mail: psdmi.ksma@ukr.net
Участь в конференції і публікація тез – безкоштовна!
За результатами участі в конференції будуть надані сертифікати!
Наш ресурс надає повну інформацію про можливості здобуття двох дипломів одночасно, що відкриває широкі перспективи для вашого професійного розвитку та кар’єрного зростання.
На сайті Ви зможете знайти:
– детальну інформацію про партнерський університет;
– вимоги до вступу та процедуру подання документів;
– відгуки курсантів, які вже скористалися програмою подвійних дипломів;
– контактні дані для отримання додаткової інформації.
Запрошуємо Вас відвідати сайт за посиланням https://ksmauop.weblium.site/about та дізнатися більше про унікальні можливості, які відкриває Херсонська державна морська академія!
Приєднуйтесь до нас, щоб забезпечити своє успішне майбутнє вже сьогодні!
IN-GLOBAL – Enhancing Knowledge of the EHEA and Global Dialogue
проводить публічне опитування щодо сприйняття Болонського процесу та Європейського простору вищої освіти (European Higher Education Area, EHEA)
Запрошення на онлайн-опитування науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти
Стратегія розвитку факультету «Суднової енергетики» Херсонської державної морської академії 2023-2025 р.
Опитування для здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників ХДМА
Запрошуємо до участі в онлайн-презентації “Серії навчальних модулів з протидії корупції в Україні”:
Лист – запрошення МОН №1/7498-23 від 25.05.2023 р. (реєстрація)
З метою вивчення думки здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників Херсонської державної морської академії щодо оцінки якості освітньої програми, освітнього процесу, освітньої діяльності, освітнього середовища та якості забезпечення дистанційної форми навчання, просимо дати відповіді на запитання цих анкет:
Херсонська державна морська академія та Відокремлений структурний підрозділ «Морський фаховий коледж Херсонської державної морської академії» інформує про можливість переведення на навчання за державним замовленням окремих категорій здобувачів фахової передвищої, вищої освіти, які зараховані до закладів фахової передвищої, вищої освіти до 2021 року включно на місця, що фінансуються за кошти фізичних та/або юридичних осіб.
Категорії здобувачів освіти, перелік документів та терміни подачі заяви визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2022 р. № 1224.
Подання документів електронним способом через форму:
1. Херсонська державна морська академія
2. Відокремлений структурний підрозділ «Морський фаховий коледж ХДМА»
Більш детальна інформація стосовно категорій та документів, що їх підтверджують за посиланням:
Лист МОН України №1/13098-22 від 03.11.2022 р. «Про організацію переведення здобувачів»
Консультації з юридичних питань за телефоном:
+38(097)69-99-447 Слєпченко Олександр Олександрович
25 жовтня 2022 року за сприяння Міністерства освіти та науки України та
представників компанії Zoom пройшов вебінар «Zoom for Education: використання
цифрових інструментів для викладачів»
Для ознайомлення та використання в роботі запис означеного
вебінару, що розташований за наступним покликанням:
https://bit.ly/3DjTrRw
СТУДЕНТАМ
Як діяти під час он-лайн занять
(якщо оголошена повітряна тривога)
- Повідомте викладачеві, що у Вашому місті оголошено сигнал «Повітряна тривога».
- Натисніть кнопку «Вийти з конференції» та кнопку «Вимкнути комп’ютер».
- Отримайте завдання для виконання на наступне заняття засобами LMS Moodle (у групі Viber чи Telegram).
- Після сигналу «Відбій тривоги» доєднайтеся до занять за розкладом
ВИКЛАДАЧАМ
Як діяти під час он-лайн занять
(якщо оголошена повітряна тривога)
- Повідомте студентам, що оголошено сигнал «Повітряна тривога».
- Повідомте їм, щоб вони йшли в безпечне місце, яке встановлене за правилами їхньої сім’ї.
- Зауважте про необхідність натиснути кнопку «Вийти з конференції» та кнопку «Вимкнути комп’ютер».
- Зверніть увагу студентів на те, що після сигналу «Відбій тривоги» вони доєднуються до занять за розкладом.
- Надайте студентам завдання для виконання на наступне заняття засобами LMS Moodle (у групі Viber чи Telegram).
- Дочекайтесь, щоб усі студенти вийшли з он-лайн зв’язку.
Відповідно до наказу МОНУ №376 від 21 квітня 2022 р.,
Херсонську державну морську академію
разом з Відокремленим структурним підрозділом
«Морський фаховий коледж Херсонської державної морської академії» тимчасово переміщено (згідно з наявною ліцензією на освітню діяльність, сертифікатами про акредитацію, свідоцтвами про атестацію)
на базу Одеського державного аграрного університету, за адресою
вулиця Канатна, 99, місто Одеса, Одеська область
до завершення дії воєнного стану
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ТРИВАЄ ДИСТАНЦІЙНО!
Завершення освітнього процесу у 2021-2022 навчальному році згідно встановленого графіку.
Видача документів про освіту відповідно до чинного законодавства України.
Контактні данні
E-mail приймальної: ksma@ksma.ks.ua;
Відділ діловодства і контролю
Начальник відділу
Роменська Олена Валеріївна
+380(99)308-91-89
Приймальна комісія
e-mail: pk@ksma.ks.ua
+380(95)409-89-75
+380(68)058-59-98
+380(93)722-95-23
Відділ кадрів
провідний фахівець з військового обліку ХДМА:
ПАНСЬКА Вікторія Сергіївна
+380(066)24-300-75
Електронна пошта vzaretska@ukr.net
провідний фахівець, Носкова Олена Юріївна
по денній формі навчання: +380(50)396-16-70
провідний фахівець, Кальмус Віта Миколаївна
заочної форми навчання +380(99)973-10-59
Відділ організації практики, дипломування та працевлаштування
Начальник відділу
Соловей Олександр Степанович:
+380(50)645-84-22
Провідний фахівець
Шпілєвая Тетяна Михайлівна:
+380(96) 966-12-56
Фахівець першої категорії
Шапар Любов Анатоліївна:
+380(66) 736-39-43
E-mail: practica@ksma.ks.ua
Факультет судноводіння:
E-mail деканату: navidepksma2020@gmail.com
+38(099)327-04-11 – Наталя Володимирівна
Декан факультету
Нагрибельний Ярослав Анатолійович:
+380(73)751-06-54
Заступник декана з навчально-методичної роботи
Кухтіна Вікторія Петрівна:
+38(095)467-04-50
Для студентів заочної форми навчання:
Бакалаври (1з-5з курси), магістри (5мз-6мз курси)
+38(050)876-68-52
Олександра Сергіївна
Бакалаври (1спз-3спз курси)
+38(066)014-23-49; +38(067)915-83-73
Марина Миколаївна
Для студентів денної форми навчання:
Бакалаври (1-4 курси, 1сп-3сп курси), магістри (5м-6м курси)
+38(099)107-58-41
Тетяна Василівна
Факультет суднової енергетики:
E-mail деканату: mef.ksma@ukr.net;
Декан факультету
Акімов Олександр Вікторович:
+38(067)1682222
+38(067)1682222
E-mail: akimoffsasha@hotmail.com, akimoffsasha@gmail.com
Заступник декана з навчально-методичної роботи
Бабій Михайло Володимирович:
+380(99)025-95-40
Заступник декана з навчально-виховної роботи
Наговський Дмитро Анатолійович:
+38(095) 367-79-27
Методист з заочної форми
Садовська Яна Дмитрівна
+38(066) 092-84-98
Методист денної форми навчання
Голікова Інна Валеріївна
+38(066)66-620-55
Inna.holikova.ksma@gmail.com
Секретар деканату
Широких Олена Вікторівна
+38(050) 494-94-07
Диспетчер факультету
Ковальова Ірина Федорівна
+38 (099) 743-42-20
Контакти працівників бухгалтерії
+38(095)515-69-15 – Чокова Олена Костянтинівна (ХДМА, оплата за навчання)
+38(095)490-46-00 – Тищенко Наталя Віталіївна (МФК ХДМА, оплата за навчання)
+38(050)556-84-31 – Сокур Ольга Вікторівна (оплата за навчання, стипендія, соціальна стипендія)
Відокремлений структурний підрозділ
«Морський фаховий коледж Херсонської державної морської академії»
E-mail: maritime_college@ukr.net
Перший заступник начальника коледжу з усіх напрямків
Левківський Руслан Миколайович:
+380(95)670-96-45
Завідувач судноводійним відділенням
Сокол Ігор Васильович:
+380(50)714-28-60
Завідувач судномеханічним відділенням
Козіцкий Микола Петрович:
+380(95)425-02-85
Завідувач електромеханічним відділенням
Бойко Максим Олександрович:
+380(66)513-10-90
Завідувач відділенням загальноосвітньої підготовки
Пучков Олександр Леонідович:
+380(95)765-90-61
Доброго дня, шановні колеги!
Повідомляємо, що компанією EBSCO Information Services підготовлено коротке інформаційне відео українською мовою, в якому представлена інформація про алгоритм пошуку наукової інформації та можливості використання платформи EBSCOhost, яке доступне за посиланням: bit.ly/3qS3xV9 .
Лист МОНУ “Щодо використання ресурсів EBSCO”
Оголошення
Обласна державна адміністрація звертається з проханням долучитися до масштабної інформаційної кампанії “Місяць цифрової грамотності”, яка триватиме з 01 по 30 листопада 2021 року
Для створення Національної стратегії розвитку цифрових навичок і компетентностей в Україні, відповідно до європейського досвіду, та розроблення методології проведення досліджень з питань розвитку цифрових навичок та цифрових компетентностей 13 травня 2021 року Мінцифри запустило Цифрограм 2.0 (https://osvita.diia.gov.ua/digigram). За основу для Цифрограм 2.0 було взято адаптовану Рамку цифрових компетентностей для громадян України, яку було створено українськими експертами на основі європейської концептуально-еталонної Рамки цифрових компетентностей для громадян ЄС (DigComp 2.1.). Завдяки цьому в тесті визначено 30 цифрових компетентностей, які вимірюються за шістьма сферами:
- Основи комп’ютерної грамотності.
- Інформаційна та медіаграмотність — вміння працювати з даними.
- Створення цифрового контенту.
- Комунікація і взаємодія у цифровому суспільстві.
- Безпека у цифровому середовищі.
- Вирішення технічних проблем — навчання впродовж життя у цифровому
суспільстві.
Просимо долучитися до Місяця цифрової грамотності і в рамках нього
провести такі активності.
Рекомендовані освітні серіали:
- «Основи кібергігієни» (https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyber-hygiene) –
курс, покликаний допомогти засвоїти базові принципи кібергігієни та типові
алгоритми дій у разі виявлення ознак інформаційних атак. - «Кіберняні» (https://osvita.diia.gov.ua/courses/cybernanny), який
допоможе дізнатись, як мінімізувати ризики втрати вашої приватної, чутливої
інформації. Як попередити кібератаку або кібершахрайство та як швидко
відновитися після них, у випадку якщо вони все ж таки сталися. - «Обережно! Кібершахраї», що навчить, як захиститись від
кібершахрайства з сім-картою (https://osvita.diia.gov.ua/courses/attention-cyberfraudsters) - Серіал для батьків «Безпека дітей в інтернеті», який допоможе дізнатись,
як уберегти дітей онлайн від шкідливих матеріалів, кібербулінгу, суїцидальних
Інтернет-спілок, сексуального насильства (https://osvita.diia.gov.ua/courses/serialdlya-batkiv-onlayn-bezpekaditey). - «Електронний підпис» (https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-signature),
що навчить використовувати всі можливості та отримувати дедалі більше послуг
зі свого смартфона чи комп’ютера за допомогою електронного підпису.
Дія. Цифрова освіта (https://osvita.diia.gov.ua).
Шановні колеги!
2 листопада 2021 р. о 14:30 тренери з компанії EBSCO Information Services проведуть додатковий навчальний вебінар “Знайомтесь, академічні бази даних EBSCO”.
Питання, які планується розглянути:
1. Технічні умови використання ресурсу та можливі проблеми при проведені процедур пошуку та аналізу інформації
2. Проблеми визначення наявності українських журналів в базах даних EBSCOHost. Можливості використання ключових слів, що задані кирилицею
3. Деякі корисні поради з організації пошуку досвідченого користувача.
Вебінар буде проведено українською мовою без попередньої реєстрації.
Щоб долучитися до вебінару, перейдіть за посиланням: Взяти участь у тренінгу
Запрошення щодо участі в онлайн-вебінарах!
Компанією EBSCO Information Services заплановано провести серію вебінарів для українських вчених. Спікери розповідатимуть про академічні бази даних EBSCO, пошук та аналіз релевантної інформації, цитування статтей, їх збереження в обліковому записі Google Drive, експорт метаданих в бібліографічні менеджери Zotero або Mendeley, переваги у використанні облікового запису My EBSCOhost.
Вебінари будуть проводитись українською та англійською мовами.
Запрошуємо вас реєструватись та брати активну участь!
- 21 жовтня 2021 року, 14:00 – Знайомтесь, академічні бази даних EBSCO! (українською мовою)
- 26 жовтня 2021 року, 14:30 – Знайомтесь, академічні бази даних EBSCO! (українською мовою)
- 27 жовтня 2021 року, 15:30 – Meet EBSCO academic databases! (англійською мовою)
Ініціатор проведення вебінару Міністерство освіти і науки України
Запрошення щодо участі в онлайн-курсі
“Цифрові інструменти Google для закладів вищої, фахової передвищої освіти”
Ініціатор проведення курсу Міністерство освіти і науки України
Реєстрація на курс відкрита до 17:00, 3 жовтня 2021 року
Детальна інформація за покликанням