271.01 Навігація і управління морськими суднами
АНКЕТУВАННЯ
31.03.2025-30.06.2025
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти
ІІз (121з)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
4. (9.1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо якості освітнього процесу та якості освітньої програми Навігація і управління морськими суднами https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScwGRDwWXZnFew9Sdjoc9ddSY3JFEcYKPR0dlC3uW2x22nTZA/viewform?usp=sf_link
10.03.2025-30.06.2025
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Факультет судноводіння
спеціалізація 271.01 “Навігація і управління морськими суднами”
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі ОКР “Молодший спеціаліст”
ІІІ СПз (131СПз, 132СПз, 133СПз)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
4. (9.1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо якості освітнього процесу та якості освітньої програми Навігація і управління морськими суднами
5. (10.1) Анкета для опитування випускників першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціалізацією 271.01 Навігація і управління морськими суднами
АНКЕТУВАННЯ
17.02.2025-17.03.2025
ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ
Факультет судноводіння
спеціалізація 271.01 “Навігація і управління морськими суднами”
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі ОКР “Молодший спеціаліст”
ІСП курс (111СП, 112СП, 113СП), ІІСП курс (121СП, 122СП, 123СП, 124СП)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
4. (9.1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо якості освітнього процесу та якості освітньої програми Навігація і управління морськими суднами
Другий (магістерський) рівень вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти
Vм курс (151м, 152м)
- (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
4. (9.2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо якості освітнього процесу та якості освітньої програми Судноводіння
17.02.2025-30.06.2025
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Факультет судноводіння
спеціалізація 271.01 “Навігація і управління морськими суднами”
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти
ІІІз (131з, 132з)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
4. (9.1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо якості освітнього процесу та якості освітньої програми Навігація і управління морськими суднами
Другий (магістерський) рівень вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти
Vмз курс (151мз)
- (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
4. (9.2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо якості освітнього процесу та якості освітньої програми Судноводіння
АНКЕТУВАННЯ
13.01.2025-30.06.2025
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі ОКР “Молодший спеціаліст”
IVз курс (141з)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
16.12.2024-30.12.2024
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Факультет судноводіння
спеціалізація 271.01 “Навігація і управління морськими суднами”
Другий (магістерський) рівень вищої освіти
VІз (161з)
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Факультет судноводіння
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі ОКР “Молодший спеціаліст”
І СПз (111СПз)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти
Із (111з)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
Vз (151з, 152з)
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі ОКР “Молодший спеціаліст”
ІІ СПз (121СПз)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
Другий (магістерський) рівень вищої освіти
ІІмз (161мз)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»