271.03 Експлуатація суднового електрообладнання і засобів автоматики
АНКЕТУВАННЯ
31.03.2025-30.06.2025
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти
ІІз (321з)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
4. (9.5) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо якості освітнього процесу та якості освітньої програми Експлуатація суднового електрообладнання і засобів автоматики https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdSSzoeMG9djdbAU_2WX2oZ9VN9d7psLJZYHjPS9OCHUrd7Aw/viewform?usp=sf_link
10.03.2025-30.06.2025
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Спеціалізація 271.03 Експлуатація суднового електрообладнання і засобів автоматики
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі ОКР “Молодший спеціаліст”
ІІІСПз курс (331СПз)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
4. (9.5) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо якості освітнього процесу та якості освітньої програми Експлуатація суднового електрообладнання і засобів автоматики
5. (10.5) Анкета для опитування випускників першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціалізацією 271.03 Експлуатація суднового електрообладнання і засобів автоматики
АНКЕТУВАННЯ
ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ
17.02.2025-30.06.2025
ІСП курс (311СП), ІІСП курс (321СП, 322СП)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
4. (9.5) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо якості освітнього процесу та якості освітньої програми Експлуатація суднового електрообладнання і засобів автоматики
Другий (магістерський) рівень вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти
Vм курс (351м)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
4. (9.6) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо якості освітнього процесу та якості освітньої програми Експлуатація суднового електрообладнання і засобів автоматики
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
17.02.2025-30.06.2025
ІІІз (331з)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
4. (9.5) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти щодо якості освітнього процесу та якості освітньої програми Експлуатація суднового електрообладнання і засобів автоматики
ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ
13.01.2025-30.06.2025
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти
IVз курс (341з)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
АНКЕТУВАННЯ
АНКЕТУВАННЯ
16.12.2024-30.12.2024
Спеціалізація 271.03 Експлуатація суднового електрообладнання і засобів автоматики
Другий (магістерський) рівень вищої освіти
VІм (361м)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти
Із (311з)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
Vз (351з)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі ОКР “Молодший спеціаліст”
ІІ СПз (321СПз)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
Другий (магістерський) рівень вищої освіти
ІІмз (361мз)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»