271.02 Управління судновими технічними системами і комплексами
АНКЕТУВАННЯ
13.01.2025-30.06.2025
ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ
ІІІСП курс (231СП, 232СП)
1 (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2 (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3 (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти
1/1ін. (211), 2/2ін. (221)
1 (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2 (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3 (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі ОКР “Молодший спеціаліст”
IVз курс (241з)
1 (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2 (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3 (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
АНКЕТУВАННЯ
16.12.2024-30.12.2024
ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ
Факультету суднової енергетики
Спеціалізація 271.02 «Управління судновими технічними системами і комплексами»
Другий (магістерський) рівень вищої освіти
VІм (261м, 262м)
1.(1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Факультету суднової енергетики
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі ОКР “Молодший спеціаліст”
І СПз (211СПз)
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти
Із (211з)
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
Vз (251з, 252з)
1.(1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти на основі ОКР “Молодший спеціаліст”
ІІ СПз (221СПз, 222СПз, 223СПз)
1. (1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»
Другий (магістерський) рівень вищої освіти
ІІмз (261мз, 262мз)
1.(1) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання в ХДМА
2. (2) Анкета для опитування здобувачів вищої освіти стосовно дистанційного навчання в ХДМА
3. (8) Анкета «Аналіз стану корупційних ризиків у ХДМА»